Tikkurila została nagrodzona w Ogólnopolskim Plebiscycie Popularności Produktów i Usług Laur Konsumenta 2016.
Głównym celem plebiscytu jest uhonorowanie najpopularniejszych marek i produktów w Polsce. Laureaci są wyłaniani na podstawie zbieranych opinii klientów w sondażu telefonicznym oraz internetowym. Wyróżnienia są przyznawane w poszczególnych kategoriach. Dla każdej z nich gromadzone jest minimum 1000 głosów.
W tegorocznej edycji, Tikkurila otrzymała dwa wyróżnienia. Złoty Laur Konsumenta w kategorii „Farby” oraz srebrny Laur Konsumenta w kategorii „Impregnaty i lakiery do drewna”.
– Cały czas pracujemy nad tym, by produkty Tikkurila spełniały w pełni oczekiwania klientów. Dlatego obie te nagrody są dla nas szczególnie cenne. Przyznane zostały przecież głosami samych konsumentów, co oznacza, że są oni zadowoleni z naszych farb, impregnatów i lakierów do drewna, a przy tym chętnie polecają je innym. Właśnie to zaufanie ze strony klientów cieszy najbardziej – mówi Karina Zawadzka, brand manager Tikkurila.
[RAK]
Data dodania: 24.05.2016