Baltic Wood uruchamia nowatorski projekt o nazwie Akademia Mistrzów Sprzedaży przeznaczony dla Autoryzowanych Dystrybutorów marki. Celem tego programu jest merytoryczne przygotowanie, wspieranie i rozwijanie ekspertów z dziedziny podłóg drewnianych.

Akademia Mistrzów Sprzedaży jest organizowana przez Baltic Wood po raz pierwszy. Zaplanowano w ramach tego programu trzy szkolenia. W ich trakcie uczestnicy zdobędą kompleksową wiedzę na temat etapów powstawiania podłogi trójwarstwowej, drewna oraz trendów rynkowych.

Uczestnicy zapoznają się także z konkretnymi argumentami handlowymi oraz przybliżona zostanie im tematyka związana z technikami sprzedaży, zaawansowaną sztuką negocjacji oraz przedstawianiem korzyści.

W trakcie pierwszej odsłony Akademii, zatytułowanej „Baltic Wood = Podłogi Doskonałe™”, uczestnicy oprócz zdobycia szerokiej wiedzy na temat m.in. technologii, instrukcji montażu czy gwarancji, udadzą się do fabryki Baltic Wood w Jaśle.

Podczas drugiego szkolenia uczestnicy zapoznają się m.in. z aktualnymi trendami rynkowymi i technikami sprzedaży (odbędą się zajęcia z udziałem licencjonowanego trenera).

W trzecim etapie – podczas Wielkiego Finału programu – wyłonieni zostaną najlepsi wśród najlepszych, czyli Mistrzowie Sprzedaży Baltic Wood. Zwieńczeniem szkolenia będzie także prezentacja prowadzona przez biegłego eksperta w dziedzinie montażu i konserwacji podłóg drewnianych.

Z przyjemnością informujemy, że portal myfloor.pl został patronem medialnym tego wydarzenia, tuż obok magazynów: „Parkieciarz”, „Podłoga” i „Drewno w Budownictwie i Wyposażeniu Wnętrz” oraz portalu Budownictwopolskie.pl.

Data dodania: 12.04.2011