Dziennik Rzeczpospolita opublikował tegoroczny ranking najcenniejszych polskich marek. Wśród wyróżnionych firm znalazła się Ceramika Paradyż.
Producent płytek ceramicznych zajął 93 miejsce w ogólnopolskim rankingu. Ta pozycja daje firmie pierwsze miejsce wśród producentów płytek ceramicznych. Wartość znaku firmowego Ceramiki Paradyż wyceniono na 136,2 mln zł.
– Konsekwentnie modernizujemy naszą firmę zwiększając wartość marki Ceramika Paradyż. Mamy potencjał, aby w perspektywie następnych kilku lat znaleźć się w rankingu o kilka miejsc wyżej. Cieszy nas także fakt, że na tle osiągnięć naszej konkurencji Ceramika Paradyż, jako czołowy producent płytek ceramicznych, wypadła tak dobrze – komentuje Paweł Łuczka, Prezes Zarządu Grupy Paradyż.
Według rankingu Ceramika Paradyż to najcenniejszy brand pośród wytwórców ceramiki. Na drugim miejscu uplasowało się Opoczno – 106 miejsce. Wartość tej marki wyceniono na 117,3 mln zł. Trzecie miejsce zajął – 196 pozycja w rankingu –Tubądzin (47,7 mln zł). Czwartą firmą wymienioną w rankingu jest Nowa Gala, o wartości 32,9 mln zł – 241 miejsce w rankingu.
Najcenniejsze firmy wybrano spośród 400 marek zgłoszonych do plebiscytu. Oceniono je na podstawie danych finansowych i badania opinii konsumentów. Najcenniejszą polską marką od 5 lat pozostaje Orlen.
Data dodania: 22.12.2011