Dziennik Rzeczpospolita opublikował tegoroczny ranking najcenniejszych polskich marek. Wśród wyróżnionych firm znalazła się Ceramika Paradyż.

Producent płytek ceramicznych zajął 93 miejsce w ogólnopolskim rankingu. Ta pozycja daje firmie pierwsze miejsce wśród producentów płytek ceramicznych. Wartość znaku firmowego Ceramiki Paradyż wyceniono na 136,2 mln zł.

Według rankingu Ceramika Paradyż to najcenniejszy brand pośród wytwórców ceramiki. Na drugim miejscu uplasowało się Opoczno – 106 miejsce. Wartość tej marki wyceniono na 117,3 mln zł. Trzecie miejsce zajął – 196 pozycja w rankingu –Tubądzin (47,7 mln zł). Czwartą firmą wymienioną w rankingu jest Nowa Gala, o wartości 32,9 mln zł – 241 miejsce w rankingu.

Najcenniejsze firmy wybrano spośród 400 marek zgłoszonych do plebiscytu. Oceniono je na podstawie danych finansowych i badania opinii konsumentów. Najcenniejszą polską marką od 5 lat pozostaje Orlen.

Data dodania: 22.12.2011