Trzydziestu młodych łodzian zostało laureatami Programu „Łódź 30 under 30”. Są to osoby, które dały się poznać jako kreatywne i czynnie zaangażowane w rozwój miasta.
– Łódź to miejsce inspirujące, pełne ciekawych osobowości i idei. Projekt „30 under 30″ wpisuje się w kreowanie nowej marki miasta poprzez aktywizację i rozwój różnych środowisk. Ceramika Paradyż chętnie promuje takie inicjatywy i wspiera ludzi młodych, odpowiedzialnych, którzy dzięki swoim nieprzeciętnym postawom społecznym mogą mieć wpływ na życie innych ludzi – mówi Iwona Filipczak, Rzecznik Prasowy Ceramiki Paradyż.
Pierwowzorem i inspiracją łódzkiego programu jest kampania Unii Europejskiej „Europe 40 under 40”, zrzeszająca przedstawicieli kreatywnych środowisk z wielu krajów. Lokalny projekt przygotowany został przez Łódzką Federację Organizacji Pozarządowych i uzyskał patronat prezydent Łodzi Hanny Zdanowskiej. Ceramika Paradyż przyłączyła się do akcji na zasadzie partnerstwa.
Trzydziestu laureatów weźmie udział w sesjach, spotkaniach oraz warsztatach, podczas których ma powstać nowoczesna strategia dla miasta.
Data dodania: 05.06.2012