Grupa Paradyż z pewnością może zaliczyć początek 2013 roku do udanych. W czasie tegorocznej Wielkiej Gali Liderów Polskiego Biznesu Grupa otrzymała złotą statuetkę, a podczas poznańskich targów BUDMA 2013 Wielką Perłę Ceramiki oraz 15 wyróżnień dla kolekcji płytek.
W konkursie Liderów Polskiego Biznesu, Grupa Paradyż wzięła udział po raz pierwszy. Nagrody w tym plebiscycie przyznawane są firmom, które w swojej działalności kierują się etyką prowadzenia biznesu oraz troską o sprawy państwowe. W tegorocznej edycji nominowano 36 przedsiębiorstw, a przy ocenie brane były nie tylko wskaźniki ekonomiczne, ale również nowoczesność i jakość produktów, poziom inwestycji proeksportowych i tworzących nowe miejsca pracy.
Złote Statuetki Lidera Polskiego Biznesu przyznano 11 firmom. Wśród nich znalazła się Grupa Paradyż.
– Złota statuetka Lidera Polskiego Biznesu to nagroda, która jest dla mnie podwójnie ważna. Z jednej strony jest potwierdzeniem tego, że nasze plany rozwoju i podejmowane inwestycje są zauważalne i przynoszą oczekiwany efekt. Z drugiej strony pokazuje, że cele, które sobie stawiamy w codziennej pracy, są kluczem do naszego sukcesu – mówi Łukasz Kardas, Prezes Zarządu Spółek Grupy Paradyż. – Profesjonalizm, dobra współpraca, pasja wkładana w to, co robimy pozwalają nam nie tylko dostarczać na rynek produkty wysokiej jakości spełniające marzenia klientów o pięknym wnętrzu, ale również rozwijać się na polskim i zagranicznych rynkach.
Podczas targów BUDMA 2013 Grupa Paradyż została natomiast uhonorowana Wielką Perłą Ceramiki oraz 15 nagrodami dla wyróżniających się kolekcji. W marce Paradyż nagrody otrzymały kolekcje: – Reflette, Lavitas, Nardi, Ricoletta / Ricoletto, Sorenta / Sorro, Yoshioka / Purio, Freeman, a w marce My Way Paradyż Group – Armonies / Armoni by My Way i Nomada / Nomad by My Way.
Grupa Paradyż otrzymała Wielką Perłę Ceramiki po raz ósmy:
– W Grupie Paradyż z pasji do piękna tworzymy produkty, które mają za zadanie spełnienie bardzo ważnego celu – marzeń naszych klientów o wyjątkowym i niepowtarzalnym wnętrzu. Nagrody, które otrzymaliśmy świadczą o tym, że dobrze go realizujemy. Dziękujemy organizatorom konkursu i jego jury za przyznane nagrody. Mamy nadzieję, że kolekcje, które w tym roku dołączą do portfolio Grupy Paradyż spotkają się z uznaniem i zostaną dostrzeżone w kolejnej edycji konkursu – mówi Dorota Kaźmierczak, Dyrektor Marketingu Spółek Grupy Paradyż.
Data dodania: 04.02.2013