„Marketing usług i obsługa klienta w branży wykończeniowej. Podręcznik dla firm remontowych, handlowo-usługowych i architektów wnętrz” przeznaczony jest dla wszystkich osób, które na co dzień zajmują się szeroko pojętą branżą wykończeniową czy remontową.

Książka skierowana jest do różnorodnych odbiorców. Autorzy dzielą ich na trzy grupy. Pierwsza z nich to właściciele oraz pracownicy trudniący się na co dzień takimi usługami jak remonty, montaże instalacji elektrycznych, gazowych, hydraulicznych, systemów wentylacji czy też kominków. Drugą grupę stanowią przedsiębiorstwa oferujące artykuły wyposażenia jak np. okna, rolety, tudzież meble na wymiar. Ostatnią grupę docelową stanowią architekci wnętrz.

 Profesjonalna obsługa = profesjonalna usługa

Wiedza w pigułce

Tytuł ten porusza wiele kwestii. Jedną z nich jest sposób opracowywania ofert przez firmy usługowe. Nie można skupiać się tylko i wyłącznie na samym produkcie i cenie, ale też wskazane jest chociażby przedstawienie roli personelu. Oprócz tego znajdziemy też informację o roli komunikowania i najczęstszych błędach jakie możemy popełniać w tym procesie. Znajdziemy również wiadomości dotyczące podstaw budowania pozytywnego wizerunku firmy. Biorąc pod uwagę obecne realia, nie zabrakło działu, który poświęcony został marketingowi internetowemu.

Książka „Marketing usług i obsługa klienta w branży wykończeniowej. Podręcznik dla firm remontowych, handlowo-usługowych i architektów wnętrz” dostępna jest w sprzedaży internetowej. Więcej informacji można znaleźć na stronie wydawcy.

Data dodania: 02.02.2015