Ceramika Paradyż została uhonorowana prestiżowym tytułem „Laur Konsumenta 2010”, który przyznawany jest firmom cieszącym się największym zaufaniem klientów.
„Laur Konsumenta” jest największym projektem konsumenckim w Polsce. Organizowany po raz szósty, co roku wyłania najpopularniejsze produkty i marki w kilkuset kategoriach.
W projekcie tym wyróżnienia są przyznawane przez konsumentów, dlatego mają tak wysoką wartość. O przyznaniu tytułów decydują głosy ankietowanych. Ceramika Paradyż zajęła pierwsze miejsce w kategorii „Płytki ceramiczne”, co pozwoliło firmie na uzyskanie Złotego Godła.
Ceramika Paradyż została wyróżniona tym tytułem już po raz drugi z rzędu.
Tegoroczne badanie przeprowadzono dwufazowo. W pierwszy etapie Polacy swoje preferencje określali w ogólnopolskim badaniu ankietowym, natomiast drugi etap polegał na głosowaniu czytelników dziennika „Rzeczpospolita”.
Dokładamy wszelkich starań, aby produkty marki Paradyż odznaczały się wysoką jakością, doskonałym wzornictwem i jak najlepiej odpowiadały na potrzeby naszych klientów. Tym bardziej jest nam miło, że konsumenci obdarzyli nas zaufaniem i pozytywnie ocenili wysiłek wielu osób w budowanie kolekcji płytek ceramicznych, dzięki którym każde wnętrze nabierze pięknego wyglądu – skomentował przyznanie wyróżnienia Łukasz Kardas, Wiceprezes Zarządu ds. Handlu Spółek Grupy Paradyż.
Data dodania: 07.09.2010