Ceramika Paradyż została uhonorowana prestiżowym tytułem „Laur Konsumenta 2010”, który przyznawany jest firmom cieszącym się największym zaufaniem klientów.

„Laur Konsumenta” jest największym projektem konsumenckim w Polsce. Organizowany po raz szósty, co roku wyłania najpopularniejsze produkty i marki w kilkuset kategoriach.

W projekcie tym wyróżnienia są przyznawane przez konsumentów, dlatego mają tak wysoką wartość. O przyznaniu tytułów decydują głosy ankietowanych. Ceramika Paradyż zajęła pierwsze miejsce w kategorii „Płytki ceramiczne”, co pozwoliło firmie na uzyskanie Złotego Godła.

Ceramika Paradyż została  wyróżniona tym tytułem już po raz drugi z rzędu.

Tegoroczne badanie przeprowadzono dwufazowo. W pierwszy etapie Polacy swoje preferencje określali w ogólnopolskim badaniu ankietowym, natomiast drugi etap polegał na głosowaniu czytelników dziennika „Rzeczpospolita”.

Data dodania: 07.09.2010