Kończący się rok Ceramika Paradyż może zaliczyć do udanych – w świetle ostatnich rankingów wartość tej marki wzrosła w 2010 roku o trzy punkty procentowe, ponadto firma dołączyła do prestiżowego grona przedsiębiorstw dbających o najwyższe standardy odpowiedzialnego biznesu.

Istniejący od ponad 20 lat na polskim rynku producent płytek ceramicznych został na początku grudnia jednym z trzech laureatów nagrody „Regional Forbes CSR Awards” z województwa łódzkiego. Tym samym Ceramika Paradyż dołączyła do grona firm, które stawiane są za wzór do naśladowania w zakresie dbałości o społeczną odpowiedzialność biznesu.

Przedsiębiorstwo może także pochwalić się wysoką pozycją w corocznym Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2010 organizowanym przez dziennik „Rzeczpospolita” we współpracy m.in. z agencją badawczą Millward Brown SMG/KRC. Z badania wynika, że wartość marki Paradyż wzrosła o 3% i wyniosła 144,5 miliona złotych, co pozwoliło firmie uplasować się na 91 pozycji spośród najcenniejszych rodzimych brandów.

Data dodania: 15.12.2010