Największe opiniotwórcze wydawnictwa zakończyły podsumowanie minionego sezonu. Wśród najczęściej docenianych polskich firm znalazła się Grupa Paradyż oraz jej spółki.

Pierwszy kwartał roku to czas podsumowań minionego sezonu sprzedażowego. Tak też postąpiły jedne z największych wydawnictw w Polsce, publikując rankingi najcenniejszych krajowych firm.

Tygodnik „Polityka” ogłosił „Listę 500”, pokazane zostały w niej wyniki firm pod względem przychodów ze sprzedaży. W ramach tego wskaźnika Grupa Paradyż, z przychodami wynoszącymi prawie 739 milionów złotych, uplasowała się na 293. miejscu.

„Rzeczpospolita” „Listę 500” opublikowała w tym roku po raz czternasty. Firmy zostały poukładane w niej nie pod względem wyceny, ale sprzedaży. Co ciekawe, w tegorocznej edycji łączne przychody firm ujętych w rankingu wzrosły o ponad 14 procent. Grupa Paradyż w tym rankingu uplasowała się na 363. pozycji, spadając o jedno „oczko” w porównaniu do ubiegłorocznego zestawienia.

W trzecim rankingu, „100 najcenniejszych marek” według „Newsweeka”, firmy były klasyfikowane pod kątem wartości wyliczanej tzw. metodą szwajcarską. Łączy ona w sobie metodę majątkową i dochodową. Ceramika Paradyż Sp. z o.o. w tym zestawieniu jest 84. najcenniejszą marką w Polsce.

Data dodania: 11.05.2012