W pokoju dziecięcym najważniejszy jest kolor. To prawda. Okazuje się jednak, że odpowiednie zestawienie kolorów i sprzętów może pozytywnie wpłynąć na rozwój dziecka.
Firma Vox wprowadza na rynek innowacyjną markę mebli dla dzieci – Mamama, która odrzuca spojrzenie na urządzanie pokoju najmłodszych jako dekorowanie przestrzeni i proponuje poparte badaniami i naukowymi analizami podejście do dziecięcego świata.
Mamama to meble oddziałujące na wszystkie zmysły, tak, aby pobudzać rozwój dziecka. To wyzwanie realizują trzy kolekcje nowej marki: Pook Pook i Evolve Michała Biernackiego oraz Meee autorstwa Tomka Augustyniaka.
Marka Mamama zmienia sposób myślenia o pokoju dziecięcym, w którym potrzeby i rozwój małego człowieka są w centrum zainteresowania. Na potrzeby projektu, firma zaprosiła do współpracy psychologów, kognitywistów dr Dawida Wienera i dr Macieja Błaszaka, którzy przeprowadzili badania, a także przeanalizowali dostępne światowe opracowania dotyczące rozwoju dziecka i wpływu, jaki ma stymulowanie zmysłów w tym procesie. W multidyscyplinarnym zespole uczestniczyli także etnografowie, socjologowie, projektanci, technolodzy, rodzice i dzieci.
Marka Mamama zdobyła już kilka prestiżowych nagród: Top Design Award 2010 podczas targów Arena Design oraz Machina Design.
Data dodania: 01.09.2010