Po raz piąty badanie PremiumBrand wykazało, że Marka Śnieżka cieszy się wielkim zaufaniem i najlepszą opinią społeczeństwa i środowiska biznesowego. Skutkiem tego jest przyznanie firmie tytułu Marki Wysokiej Reputacji.

Od 2006 roku PremiumBrand certyfikuje reputacje marek i firm. Jak mówi Łukasz Dobrowolski, Dyrektor ds. Marketingu z FFiL Śnieżka S.A.:

Ocenę reputacji marki przeprowadzono w tym roku w czterech wymiarach:

  • referencje
  • atmosfera medialna
  • zaangażowanie społeczne
  • marka jako pracodawca

Śnieżka najwyżej została oceniona w wymiarach „referencje” i „atmosfera medialna”. Największą rozpoznawalnością marka cieszy się wśród osób w wieku 35 – 44 lata o wyższym wykształceniu, mieszkających w dużych miastach.

Organizatorem PremiumBrand jest agencja MMT Management, realizację badania przeprowadził instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC.

Data dodania: 30.06.2011