Wiodące niemieckie czasopisma fachowe przeprowadziły sondaże wśród wykonawców oraz hurtowników. Ich wyniki potwierdzają, że marka UZIN nadal cieszy się powodzeniem i utrzymuje pozycję lidera na niemieckim rynku chemii podłogowej.
Czasopismo „Fussbodentechnik” zwróciło się do 1500 wykonawców robót wykończeniowych z prośbą o wskazanie ulubionych produktów ze wszystkich kategorii wyrobów przeznaczonych do wykonywania podłóg.
UZIN został zwycięzcą w kategoriach: „klej” (UZIN KE 2000 S), „środek gruntujący” (UZIN PE 280), „masa szpachlowa” (UZIN NC 170 LevelStar) oraz „mata obustronnie klejąca” (Sigan 1, Sigan 2, Sigan 3). Firma będzie oznaczać opakowania czterech zwycięskich produktów logotypem zwycięzcy sondażu.
Pod koniec ubiegłego roku sondaż przeprowadziło także fachowe czasopismo „BTH Heimtex” – tym razem grupę respondentów stanowiło 40 hurtowni. Hurtowników poproszono o ocenę 23 producentów klejów i materiałów klejących, mas wyrównujących oraz podkładów w 18 kategoriach. I tym razem UZIN znalazł się w czołówce – zajął pierwsze miejsce w siedmiu kategoriach.
Data dodania: 20.04.2012