Na początku września jeden z czołowych producentów podłóg – Barlinek – uruchomił na swojej stronie internetowej Wirtualnego Doradcę. Klienci Barlinka korzystając z jego pomocy będą mogli poznać aktualną ofertę podłóg tej firmy, a także dowiedzieć się szczegółów na temat montażu i pielęgnacji.

W rolę Wirtualnego Doradcy wcieliła się Małgorzata Podkowa-Domańska – współpracujący z Barlinkiem architekt wnętrz. Internetowy asystent ma być alternatywą dla telefonicznego kontaktu z przedstawicielem firmy. Można zadawać mu pytania, a w przypadku szczegółowych kwestii Wirtualny Doradca skieruje użytkownika na live chat ze specjalistą z firmy Barlinek. Pracownik ma dostęp do zapisu rozmowy z chatbotem (wirtualnej postaci), dzięki czemu może szybko „przejąć” rozmowę.

Klienci mogą rozmawiać z Wirtualnym Doradcą  na temat bieżącej oferty produktów i usług spółki przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Aby skorzystać z tej usługi wystarczy odwiedzić stronę www.doradca.barlinek.com.pl

To nowatorskie rozwiązanie opracowała dla Barlinka firma specjalizująca się w tworzeniu oprogramowania wykorzystującego sztuczną inteligencję.

Data dodania: 02.09.2010