Kinga Walicka. Współwłaściciel firmy Arcium Polska Sp. z o.o., wyłączny dystrybutor marki Harvey Maria na polskim rynku. Od wielu lat związana z branżą „urodową”, postanowiła rozszerzyć pole działań, wprowadzając w 2017 roku do polskich domów i przestrzeni użyteczności publicznej podłogi winylowe zaprojektowane przez znane brytyjskie projektantki. „Design to temat bliski mojemu sercu, dlatego piękne rozwiązania stanowią nieodzowną część mojego życia zawodowego” – tłumaczy.

Związałam się z branżą podłogową, ponieważ… Dostrzegłam potencjał drzemiący w podłogach domowych i komercyjnych, swoistą lukę, która aż prosiła się o wypełnienie. To, po czym stąpamy, nie musi być płaskie, jednobarwne i pozbawione wyrazu. Podłogi powinny być nie tylko funkcjonalne, ale też niezwykle estetyczne, stanowić kropkę nad i w każdej przestrzeni. Do tej pory zmiana podłogi kojarzona była przede wszystkim z tygodniami remontu, brudem i kurzem. Od czasu nastania podłóg winylowych metamorfoza przestrzeni może być szybka, łatwa i przyjemna, czyli pozbawiona typowych dla klasycznych remontów uciążliwości.

W branży podłogowej najważniejsze jest… Ponadczasowe podejście do tematu, proponowanie klientom produktu, którego wzornictwo i wykonanie przełoży się na ich wieloletnie zadowolenie.

W swojej pracy najbardziej lubię… Wyzwania, jakie niesie opieka nad marką, przekonanie do niej rzeszy klientów, co w przypadku Harvey Maria przychodzi akurat z niebywałą łatwością. Doceniam innowacyjność produktu i to na niej bazuję, tworząc kompleksową strategię jej rozwoju.

Największym wyzwaniem w mojej dotychczasowej karierze było… Samodzielne ugruntowanie pozycji marki kosmetycznej, która zachwyciła nie tylko klientów, ale też polskich projektantów mody.

Owoc mojej pracy, z którego jestem szczególnie dumna, to… Wprowadzenie na polski rynek Harvey Maria – marki odmiennej od dotychczasowego profilu działalności (sektor beauty).

W branży podłogowej nie lubię… Przyznam szczerze, że na razie nie ma takiej negatywnej cechy, którą mogłabym przypisać branży.

Siłę do pracy czerpię… Z codziennych obowiązków. Choć zabrzmi to absurdalnie, moja praca stanowi perpetuum mobile. Dążenie do zrealizowania ciekawych celów napędza moją pasję i chęć do ciężkiej pracy.

Gdybym nie pracowała w branży podłogowej… Byłabym podróżnikiem. Kocham czerpać z krajobrazów i zagranicznych przestrzeni miejskich całymi garściami, „ładując w ten sposób baterie” na kolejne miesiące pracy. Każda podróż to również oddzielna inspiracja zawodowa…

Idealna podłoga powinna być… Wodoodporna, bezpieczna w użytkowaniu, miła w dotyku, a przy tym osadzona w estetyce danej przestrzeni. Oryginalne wzornictwo powinno tworzyć perfekcyjny mariaż z kształtem podłogi i jej kolorystyką. Idealna podłoga to oczywiście podłoga winylowa Harvey Maria;). Winyl to materiał, który wypada pochwalić za trwałość i odporność na wszelkie uszkodzenia. To płytki perfekcyjnie naśladujące – w zależności od wzoru i kolekcji – kamień, drewno czy też ceramikę. Za oryginalnym wzornictwem tych podłóg stoją znane brytyjskie projektantki, które zadbały o każdy szczegół, tworząc propozycje pasujące zarówno do klasycznych, jak i nowoczesnych aranżacji.

Produkt z branży podłogowej, którego brakuje w Polsce, to… Teraz już nie ma takiego produktu, więc mogę spać spokojnie. Wcześniej dostrzec mogliśmy delikatny ruch w temacie podłóg winylowych, ale brakowało ciekawych rozwiązań kolorystycznych i oryginalnego wzornictwa. Dlatego właśnie zrodził się pomysł na współpracę z Harvey Maria i zaproszenie tej marki na polski rynek…

Data dodania: 21.06.2017