Z Jackiem Dąbrowskim, managerem sprzedaży w firmie Jawor-Parkiet rozmawialiśmy o ulubionych podłogach Polaków i nowej kolekcji.

Prosimy o krótkie podsumowanie minionego roku

Jacek Dąbrowski: Miniony rok był dla nas wyjątkowo udany. Rynek odbił się z dużą siłą, a firma Jawor-Parkiet, podążając za światowymi trendami, wprowadziła do oferty jodłę francuską, która spotkała się z dużym zainteresowaniem klientów.

Kilka miesięcy temu nasz asortyment uzupełniła ponadto linia profesjonalnych pielęgnatów do podłóg naturalnych. Regularna pielęgnacja jest równie ważna jak właściwe zabezpieczenie podłóg na etapie produkcji. Dokładamy starań, by nasi klienci dbali o swoją podłogę od początku jej użytkowania.

Jak zapowiada się rok 2016 w Państwa firmie?

J.D.: W tym roku mamy premierę kolekcji Retro – postarzanych, ręcznie heblowanych desek. Wprowadzenie tak unikalnego produktu do masowej dystrybucji wymagało dostosowania całego procesu produkcji, ale szczęśliwie udało nam się tego dokonać.

Jakie podłogi lubią Polacy?

J.D.: Wśród ostatnich nowości prawdziwym strzałem w dziesiątkę okazała się podłoga w kolorze Alabastro z linii Color Inspiration. Jasne podłogi – bielone i szarości – cieszą się dużym zainteresowaniem, a ten kolor przypomina barwę surowego dębu, więc świetnie nadaje się do popularnych aranżacji w stylu skandynawskim i loft.

Od kilku sezonów zauważamy renesans dębiny i spadek zainteresowania gatunkami egzotycznymi. Zdecydowaliśmy się więc wycofać z naszej stałej oferty jatobę, pozostawiając doussie, merbau oraz orzecha północnoamerykańskiego. To drewno, które poza europejskimi gatunkami cieszy się wciąż dużą popularnością.

Data dodania: 01.03.2016