W dniach od 16 do 19 stycznia Hanower stał się światową stolicą branży podłogowej. Wszystko za sprawą targów DOMOTEX 2016.

W tym roku swoją ofertę zaprezentowało dokładnie 1441 firm z 59 krajów z całego świata. Tak dużej liczby wystawców nie było w Hanowerze od lat. Wśród światowych potentatów nie zabrakło polskich przedsiębiorców. Zwiedzający mogli zapoznać się z ofertą m.in. Baltic Wood, Chapel Parket, Cezar, Decoria, Fair Packaging, Łąccy Kołczygłowy, Gamrat, Lareco, Wiśniewski czy Janser.

Przez cztery dni hanowerskie hale targowe odwiedziło około 45 tysięcy osób z ponad 100 krajów. Taki wynik jest jednym z najlepszych w minionych latach, co potwierdzają sami wystawcy.

Co istotne, według badań, 72% wizytujących należało do grup kierowniczych lub osób, które bezpośrednio są zaangażowane w procesy sprzedażowe firm.

Nowa odsłona

Polskie stoiska oraz prezentowane tam produkty cieszyły się dużym zainteresowaniem zwiedzających. Chapel Parket w tym roku zaprezentował zupełnie nowe stoisko o powierzchni 150 mkw.

Polskie nowości

Na tak ważnym wydarzeniu nie mogło zabraknąć debiutów. Firma Chapel Parket oraz Baltic Wood zaprezentowały premierowe produkty. Pierwsza z nich przedstawiła nową paletę barw.

Baltic Wood z kolei zademonstrowało kolekcję Jeans. Jest to propozycja dla klientów poszukujących modnych i nowoczesnych rozwiązań. Oprócz tego The Miracles Collection została uzupełniona o cztery nowe wzory: FANTASY, BEAUTY, EUPHORIA i AMITY.

O tym, że tradycyjne produkty nadal są pożądane może świadczyć fakt, że na stoisku firmy Parkiety Wiśniewski pomimo prezentacji różnych rozwiązań największe zainteresowanie wzbudzała jodła francuska.

Targi warte zachodu

Polscy wystawcy są zgodni, że DOMOTEX to miejsce, w którym można przeprowadzać konstruktywne rozmowy i nawiązywać nowe kontakty handlowe.

 Autor: Radosław Kaczmarek

Data dodania: 01.02.2016