Już w najbliższy czwartek – 18 listopada – w warszawskim Business Centre Club odbędzie się drugi Kongres Wyposażenia Wnętrz – spotkanie profesjonalistów z branży meblarskiej i dekoracyjnej.
Organizatorzy przewidzieli w programie liczne prelekcje, które pozwolą odpowiedzieć na zasadnicze pytanie: dokąd zmierza branża wnętrzarska?
Prelekcje rozpoczną się od wystąpienia Agnieszki Burskiej-Wojtkuńskiej, która jest Marketing Managerem w firmie PBS DGA – gdzie zajmuje się między innymi rozwojem nowych produktów i usług badawczych firmy. Podczas prelekcji zatytułowanej Wirtualna etnografia jako źródło wiedzy o konsumentachPani Agnieszka przedstawi możliwości dostarczania insight’ów konsumenckich, jakie dają badania etnograficzne w Internecie.
Poznanie preferencji i zwyczajów w zakresie wyposażenia wnętrz zyskało nowe możliwości dzięki rozwojowi Internetu. Mnogość forów, blogów, portali i społeczności to ogromny materiał dla badaczy rynku, którego analiza przynosi nową jakość wiedzy o konsumentach. W wystąpieniu omówione zostaną zasady analizy treści internetowych wraz z przykładami, fragmenty dyskusji, wybrane blogi i fotofora z komentarzem badawczym.
Kolejną prelekcję przedstawi Tomasz Górski – negocjator w dziale Powierzchni Handlowych firmy Cushman & Wakefield odpowiedzialny za komercjalizację galerii handlowych. Wystąpienie Rynek powierzchni handlowych w Polsce pozwoli na prezentację bieżącej sytuacji na polskim rynku nieruchomości handlowych z podziałem na powierzchnię w centrach handlowych i wyprzedażowych, parkach handlowych oraz na głównych ulicach handlowych. Zaprezentowane zostaną zarówno obecne trendy, jak i przyszłe prognozy dotyczące kierunków rozwoju branży.
Wystąpienie Komunikacja marketingowa w branży wyposażenia wnętrzdr. Marka Borowińskiego, specjalisty w dziedzinie komunikacji kolorem, zaprezentuje efektywny i skuteczny marketing, który integruje wszystkie dostępne kanały i formy komunikacji.
O tym Dlaczego warto i jak prowadzić działania e-mail marketingowe?opowie Łukasz Rzewuski, Business Development Manager z firmy SARE. Podczas swojego wystąpienia opowie o lojalności konsumenckiej, omówi narzędzia do e-mail marketingu oraz sposoby budowania własnej bazy danych, a także przedstawi jak przygotować skuteczną i poprawną kreację.
Na zakończenie o Trendach w wyposażeniu wnętrz 2011 opowie dr Marek Borowiński. Uczestnicy spotkania będą mieli okazję poznać najnowsze trendy w dekoracji i aranżacji wnętrz na najbliższy sezon, poznać modne kolory i wzory oraz najistotniejsze inspiracje świata designu.
Data dodania: 15.11.2010