Na początku grudnia „Rzeczpospolita” opublikowała tegoroczny Ranking Najcenniejszych Polskich Marek. Przebadano ponad 400 marek – wśród nich znalazła się firma Barlinek, która odnotowała awans o 22 oczka w stosunku do ubiegłorocznego Rankingu.
Największa siła marki Barlinek tkwi w „Lojalności Klientów” – w tej kategorii firma zajęła wysoką 12 pozycję. W kategorii „Prestiż” Barlinek uplasował się natomiast na 31 lokacie, a w „Postrzeganej wartości” na 48.
W kategorii „Siła Marki” producent deski barlineckiej zajął 160 miejsce. Tym samym w ogólnej klasyfikacji Rankingu Marek Według Wartości Barlinek podwyższył swoją wartość o 25 procent w stosunku do 2009 roku i zajął 222 pozycję.
W Rankingu Pozostałych Produktów Niespożywczych Barlinek zajął 28 miejsce, poprawiając swój wynik z ubiegłego roku o siedem oczek.
Ranking został przygotowany przez dział ekonomiczny „Rzeczpospolitej”, a partnerem merytorycznym przedsięwzięcia była firma Acropolis Advisory przy współpracy z firmą Nielsen.
Data dodania: 10.12.2010