Pierwszy w Polsce sklep marki odzieżowej GAP został otwarty 20 października w warszawskiej Arkadii. Wystrój lokalu uzupełnia barlinecka podłoga: jednolamelowy Dąb Select. Produkty Barlinka pojawią się we wszystkich salonach sieci GAP w Polsce.
– Cieszę się, że grupa Ultimate Fashion, która wprowadza markę GAP w Polsce, zdecydowała się na współpracę z nami w pełnym zakresie – mówiMariusz Śliwiński, kierownik działu inwestycji handlowych Barlinek S.A. – Mamy okazję udowodnić, że barlineckie podłogi drewniane idealnie sprawdzają się nie tylko w prywatnych domach i mieszkaniach, lecz także w obiektach komercyjnych.
W pierwszym salonie marki GAP ułożone zostało 758 m2 podłogi z Barlinka. Inwestorzy wybrali jednolamelowy Dąb Select z lini Eclusive, w którym nie widać podziału deski na widoczne rzędy klapek. Ten rodzaj podłogi tworzy wrażenie litej powierzchni, która wygląda efektownie w dużych pomieszczeniach, takich jak np. salony sklepowe. Coraz więcej obiektów komercyjnych, jak i publicznych decyduje się na naturalne podłogi drewniane.
– Od pewnego czasu obserwujemy trend, zgodnie z którym w salonach ekskluzywnych marek nieodłącznym elementem wystroju stała się prawdziwa podłoga drewniana, która idealnie podkreśla styl i prestiżowy charakter miejsca – przyznaje Dorota Karbowska, Marketing Manager Barlinek S.A.
Na podłogi Barlinka zdecydowały się już m.in. salony BoConcept, Teatr Polonia oraz Muzeum Narodowe we Wrocławiu.
Data dodania: 26.10.2011