Jeden z czołowych polskich producentów podłóg drewnianych – Barlinek SA – zmienia identyfikację wizualną.
Nowe logo powstało w wyniku modyfikacji dotychczasowego – ma obrazować wartości, które są najważniejsze dla firmy Barlinek: naturalność, trwałość, solidność oraz troskę o środowisko naturalne. Zachowana została dotychczasowa kolorystyka (kolory zielony i pomarańczowy), a sam znak graficzny został unowocześniony, co ma nadać mu większy dynamizm i energię.
– Decyzja o zmianie logotypu wyniknęła z chęci odświeżenia wizerunku marki – mówi Przemysław Hopfer, Sales Support & Marketing Director Barlinek S.A. – Nowoczesność oraz podążanie za najnowszymi trendami, którymi kierujemy się przy tworzeniu naszych produktów, ma swoje odzwierciedlenie również w naszej identyfikacji wizualnej.
Autorem nowej identyfikacji wizualnej jest STUDIO DN Design Group.
– W przypadku prac nad nową identyfikacją wizualną silnych i znanych marek, takich jak Barlinek należy pamiętać, aby zmiany były widoczne, ale żeby nie zaburzyły rozpoznawalności marki przez konsumentów – mówi Joanna Roszkowska, Prezes STUDIO DN Design Group. – Modyfikacja musi być przemyślana i zawierająca pomost pomiędzy starym i nowym wizerunkiem. Ważne, aby marce pomóc, a nie zaszkodzić.
Nowy logotyp został oficjalnie zaprezentowany 16 kwietnia br. podczas spotkania z partnerami handlowymi z kraju i zagranicy. W najbliższym czasie Barlinek realizować będzie stopniową wymianę wszystkich elementów identyfikacji wizualnej.
Data dodania: 18.04.2011