Kilkaset filmów i zdjęć z hasztagiem #wStyluParadyż pojawiło się sieci w trakcie drugiej edycji konkursu organizowanego przez Ceramikę Paradyż. Spośród wszystkich zgłoszeń jury na czele z Anną Skurą z bloga What Anna Wears, wybrało zwycięzców – Gabrielę i Przemka Wolińskich.
Laureaci otrzymali płytki marki Paradyż, projekt łazienki oraz 10 000 zł na jej remont. W ramach wyróżnienia odwiedzili również salon firmowy producenta, gdzie wraz z ambasadorką edycji Anną Skurą, autorką bloga What Anna Wears oraz Eweliną Goździk, projektantką Ceramiki Paradyż opracowali wymarzony projekt swojej łazienki.
– Gabi i Przemek ujęli nas energetyczną, niezwykle kreatywną historią opowiedzianą w kilkunastosekundowym filmie. To bardzo zgrany i wesoły duet. Jedyne czego im brakowało to nowej łazienki – zaprojektowanej i wykończonej na najwyższym poziomie. Dzięki wygranej w konkursie #wStyluParadyż spełnią kolejne ze swych wspólnych marzeń – mówi Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż.
#wStyluParadyż
Trwająca od czerwca br. kampania #wStyluParadyż ma na celu inspirować klientów i pokazać szerokie możliwości aranżacji łazienek z wykorzystaniem produktów Ceramiki Paradyż. Wspólnie z ambasadorkami: Dorotą Szelągowską, Jagodą Kutkowską z Lovingit.pl, Anną Skurą z bloga WhatAnnaWears.com oraz Malwiną Bakalarz z Bakusiowo.pl, marka stara się przekonać odbiorców, że łazienkę, tak jak każde inne pomieszczenie należy i można zaprojektować w spersonalizowany sposób.
Kampania potrwa do 31 sierpnia. Finał z udziałem Doroty Szelągowskiej zaplanowano na przełom sierpnia i września 2017 r.
Zwycięski film można zobaczyć pod adresem:http://bit.ly/_wstyluparadyż
[PAK]
Data dodania: 27.07.2017