Ruszyła Kolorowa Polska – kampania badająca preferencje kolorystyczne Polaków. Jaki jest ulubiony kolor poznaniaków? Które kolory preferują mężczyźni? Ile wiesz o kolorach? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań udziela na kampanijnej platformie www.KolorowPolska.pl organizator akcji, producent farb – marka Dekoral Fashion.

Podczas tej nietuzinkowej kampanii reklamowej Dekoral Fashion będzie zbierał dane na platformie www.KolorowaPolska.pl i na ulicach polskich miast.

Ruszyła także kampania bannerowa w internecie, prezentująca różne kolory. Wykorzystanych zostanie aż 3744 bannerów. Każdorazowe kliknięcie, będzie miało odzwierciedlenie w kolorze na stronie www.KolorowaPolska.pl, który się wyświetli. Warto zauważyć, że bannery nie są oznaczone marką Dekoral Fashion. W akcji rejestrowana będzie ilość kliknięć, dane internautów oraz dane demograficzne pobierane za pomocą Facebooka, za zgodną użytkowników. Szczegółowe informacje na temat preferencji kolorystycznych zbierane będą również za pośrednictwem ankiety zamieszczonej na stronie. Akcji towarzyszy konkurs, w którym można wygrać iPhone C – oczywiście w wybranym przez siebie kolorze!

Wszystkie zebrane informacje są na bieżąco publikowane na stronie w formie infografik i podsumowań.

Data dodania: 17.04.2014