12 marca Grupa Paradyż oficjalnie zaprezentowała nowy system identyfikacji wizualnej. Nowe logotypy Grupy Paradyż łączą w sobie historię z nowoczesnością.

Przetarg na nową identyfikację wizualną dla Grupy Paradyż wygrała Agencja Brand Nature Access z Warszawy, która zaprosiła do współpracy światowej sławy designera, Janusza Kaniewskiego z Kaniewski Haute Design.

Przetarg wygrała agencja brandingowa BNA (Brand Nature Access), która działa na rynku od 2001 roku, a jej domeną jest identyfikacja wizualna, czyli design brand identity oraz corporate identity.

Agencja BNA do współpracy nad nowy wizerunkiem Grupy Paradyż zaprosiła Janusza Kaniewskiego, jednego z najwyżej notowanych projektantów w polskim biznesie, który jest wykładowcą Istituto Europeo di Design w Turynie i Royal College w Londynie. Jest on także współzałożycielem międzynarodowego studia projektowego Kaniewski Haute Design.

Data dodania: 15.03.2012