Zakończyła się pierwsza z trzech odsłon Akademii Mistrzów Sprzedaży Baltic Wood dla Autoryzowanych Dystrybutorów marki. Uczestnicy wzięli udział w dwudniowym szkoleniu, podczas którego mieli okazję zdobyć kompleksową wiedzę na temat etapów powstawania podłogi trójwarstwowej, drewna oraz trendów rynkowych.
W pierwszej odsłonie Akademii Mistrzów Sprzedaży Baltic Wood wzięły udział osoby, które nie miały do tej pory okazji uczestniczyć w szkoleniach produktowych organizowanych przez tę firmę.
Szkolenie odbywało się pod hasłem „Baltic Wood = Podłogi Doskonałe™”. Uczestnicy zapoznali się z informacjami na temat Grupy Nowy Styl, Baltic Wood, oferty produktowej, technologii, instrukcji montażu oraz gwarancji.
Dużym zainteresowaniem cieszyło się, prowadzone przez profesjonalnego trenera, szkolenie na temat najbardziej trafnych argumentów sprzedażowych, dotyczących różnych rodzajów wykończeń powierzchni. Uczestnicy mieli także możliwość zwiedzenia fabryki Baltic Wood w Jaśle.
– Długo można opowiadać o produkcji podłóg drewnianych i najnowocześniejszej technologii, ale najlepiej zobaczyć to wszystko na własne oczy – mówił Seweryn Miazga, Product Manager firmy. – Zaprosiliśmy uczestników Akademii do naszej fabryki, aby przekonali się jak – krok po kroku – powstają nasze produkty i jak wygląda cały proces: od pozyskania surowca, przez cięcie, wykończenie i sortowanie, aż do pakowania ostatecznego wyrobu.
Druga odsłona Akademii Mistrzów Sprzedaży „Ekspert w sprzedaży podłóg” będzie miała już w czerwcu.
Data dodania: 02.06.2011