Ceramika Paradyż po raz kolejny została wyróżniona w konkursie Jakość Roku – zdobyła dwie nagrody: w kategorii „Produkt” za dekoracje szklane wykonane przy wykorzystaniu druku cyfrowego oraz specjalne wyróżnienie JAKOŚĆ ROKU ZŁOTO 2013, przyznawane firmom, które kilka lat z rzędu zdobywały nagrodę JAKOŚĆ ROKU.
Uroczysta gala finałowa odbyła się 25 marca w Warszawie. Wyróżnienia w imieniu firmy odebrali Łukasz Kardas, Prezes Grupy Paradyż oraz Lucyna Badura, Dyrektor Systemów Jakości w Grupie Paradyż.
– Bardzo cieszy nas fakt, że kapituła tego prestiżowego konkursu doceniła wysokie standardy naszej działalności oraz jakość oferowanych przez naszą firmę produktów. W konkursie jesteśmy obecni jako laureaci od samego początku, czyli już po raz siódmy. Nagroda przyznana Ceramice Paradyż, stanowi dla nas potwierdzenie, że warto inwestować w nowe technologie, ciągłą modernizację zakładów oraz w systemy jakości. Jest także dodatkową motywacją, aby stale podnosić standardy oferowanych przez nas produktów i usług – podsumowuje Łukasz Kardas, Prezes Grupy Paradyż.
– Każdy etap procesu produkcji w naszych zakładach jest kontrolowany. Badania płytek z wszystkich partii produkcyjnych wykonywane są nie tylko przez naszych wykwalifikowanych pracowników, ale też w akredytowanych laboratoriach zewnętrznych, co potwierdzają odpowiednie atesty i certyfikaty. Procesy zachodzące w firmie koordynowane są w ramach zintegrowanego systemu zarządzania jakością, środowiskowego oraz bhp. Dbamy więc nie tylko o jakość ale również o środowisko i bezpieczeństwo pracy naszych pracowników – dodaje Lucyna Badura, Dyrektor Systemów Jakości w Grupie Paradyż.
Nagroda w kategorii Produkt została przyznana Ceramice Paradyż za dekoracje szklane, zdobione przy wykorzystaniu druku cyfrowego. Pigmenty nanoszone są na szkło w postaci nanocząsteczek, dzięki czemu rozdzielczość uzyskanego wzoru jest bardzo wysoka. Zaletą tej metody jest możliwość drukowania dowolnej ilości egzemplarzy danego projektu, dzięki czemu mogą być realizowane także indywidualne zamówienia klientów.
Data dodania: 03.04.2013