18 listopada w Warszawie odbędzie się II edycja Kongresu Wyposażenia Wnętrz – imprezy, na której nie powinno zabraknąć żadnego profesjonalisty z branży wnętrzarskiej.
Kongres Wyposażenia Wnętrz jest wydarzeniem, które raz w roku gromadzi właścicieli, prezesów i menedżerów firm oferujących meble, tekstylia domowe, artykuły dekoracyjne i upominki. Celem spotkania jest dostarczenie uczestnikom wiedzy o aktualnym stanie branży, a także przedstawienie trendów biznesowych i wzorniczych na najbliższy rok. Wykłady obejmują szeroki zakres tematów interesujących branżę, począwszy od zmian w zachowaniach zakupowych klientów, poprzez reakcje handlu na te zmiany, aż po trendy w wyposażeniu wnętrz. Wiedzę o najważniejszych wydarzeniach targowych w nadchodzącym roku, możliwościach wykorzystania Internetu w działaniach promocyjnych i handlowych, jak i innych dziedzinach przydatnych w prowadzeniu biznesu można także zdobyć na stoiskach informacyjnych partnerów Kongresu. Możliwość wymiany ważnych informacji branżowych pomiędzy uczestnikami kongresu, a także integracja branży to dodatkowe korzyści wynikające z obecności w tym wydarzeniu. Wiedza uzyskana podczas Kongresu powinna pomóc uczestnikom w zarządzaniu własnymi firmami, tym bardziej że jest to jedyne tego typu wydarzenie w tej branży w Polsce – zapowiada Jerzy Osika, pomysłodawca i organizator Kongresu.
Podczas Kongresu odbędzie się także finał polskiej edycji konkursu na najlepszy koncept sklepu wnętrzarskiego Global Innovator Award. Polski laureat otrzyma dyplom oraz nagrodę ufundowaną przez firmę consultingową doktora Marka Borowińskiego – audyt sklepu o wartości sześciu tysięcy złotych.
Zgłoszenia firm i osób chętnych do wzięcia udziału w Kongresie można wysyłać do 29 października.
Z przyjemnością informujemy także, że portal myfloor.pl objął to wydarzenie patronatem medialnym.
Data dodania: 29.09.2010