Największe opiniotwórcze wydawnictwa zakończyły podsumowanie minionego sezonu. Wśród najczęściej docenianych polskich firm znalazła się Grupa Paradyż oraz jej spółki.
Pierwszy kwartał roku to czas podsumowań minionego sezonu sprzedażowego. Tak też postąpiły jedne z największych wydawnictw w Polsce, publikując rankingi najcenniejszych krajowych firm.
Tygodnik „Polityka” ogłosił „Listę 500”, pokazane zostały w niej wyniki firm pod względem przychodów ze sprzedaży. W ramach tego wskaźnika Grupa Paradyż, z przychodami wynoszącymi prawie 739 milionów złotych, uplasowała się na 293. miejscu.
„Rzeczpospolita” „Listę 500” opublikowała w tym roku po raz czternasty. Firmy zostały poukładane w niej nie pod względem wyceny, ale sprzedaży. Co ciekawe, w tegorocznej edycji łączne przychody firm ujętych w rankingu wzrosły o ponad 14 procent. Grupa Paradyż w tym rankingu uplasowała się na 363. pozycji, spadając o jedno „oczko” w porównaniu do ubiegłorocznego zestawienia.
W trzecim rankingu, „100 najcenniejszych marek” według „Newsweeka”, firmy były klasyfikowane pod kątem wartości wyliczanej tzw. metodą szwajcarską. Łączy ona w sobie metodę majątkową i dochodową. Ceramika Paradyż Sp. z o.o. w tym zestawieniu jest 84. najcenniejszą marką w Polsce.
– Optymizmem napawają nas wyniki opublikowanych rankingów. Zajęte zarówno przez Grupę Paradyż łącznie, jak i Ceramikę Paradyż Sp. z o.o. miejsca oraz przyznane niedawno wyróżnienia – Filar Gospodarki 2011, Diamenty Forbes’a czy Jakość Roku 2011 potwierdzają, że działania które wkładamy w rozwój firmy przynoszą dobre rezultaty – mówi Iwona Filipczak, Rzecznik Prasowy Spółek Grupy Paradyż. – Przyznane wyróżnienia wzmacniają naszą pozycję oraz potwierdzają, że Grupę Paradyż nadal można określać mianem Ambasadora Polskiej Gospodarki – dodaje Filipczak.
Data dodania: 11.05.2012