Już od 12 lat Superbrands bada siłę polskich marek. Każda edycja przynosi wyróżnienia dla tych, które cieszą się największym uznaniem i zaufaniem konsumentów. W tym roku, w wyniku niezależnych badań satysfakcji, Opoczno nagrodzone zostało tytułem Superbrands Polska Marka 2018.
12. odsłona badań to ponad 2000 ocenionych marek i 10 000 respondentów. Kluczowym kryterium branym pod uwagę było polecanie marki, wyrażające zaufanie i uznanie jakości lub jej odradzanie. Opoczno znalazło się na liście najlepiej ocenionych firm, otrzymując tym samym wyróżnienie w kategorii „Remont i wykończenie domu”.
– Tytuł Superbrands Polska Marka 2018 to dla nas duża nobilitacja, tym większa, że o przyznaniu nagrody decydują wyłącznie konsumenci. Wyniki badania są dla nas ważną informacją od klientów, że obrana przez nas droga rozwoju, stawianie na współczesny design i chęć inspirowania klientów do tworzenia pięknych wnętrz to kierunek, który powinniśmy kontynuować. To też duża satysfakcja i motywacja do dalszych działań – mówi Anna Lopez Parra – Brand Marketing and Communication Director.
Superbrands jako jedyna organizacja na świecie prowadzi badania dotyczące zaufania klientów do marki, a także promuje je przez przedstawianie ich drogi do sukcesu. Obecnie działa w 87 krajach, opisując i publikując historie najlepszych marek w Albumach Superbrands. W Polsce docenionych zostało 250 brandów.
[NS]
Data dodania: 08.03.2018