Producent chemii posadzkarskiej UZIN UTZ zmienił opakowania produktów wszystkich należących do koncernu marek. Nowa szata graficzna nawiązuje do poszczególnych linii produktowych, a zupełnie nowe funkcje informacyjne na opakowaniach mają za zadanie ułatwić wykonawcom wyszukiwanie najważniejszych informacji. Zastosowano również praktyczny system otwierania opakowań – wszystko to z myślą o profesjonalnych wykonawcach z branży podłogowej.
Obecny design opakowań produktów UZINa przyciąga uwagę żywą kolorystyką oraz nowoczesnym układem graficznym. Każda linia produktowa została oznaczona indywidualnym kolorem zgodnym z identyfikacją wizualną marki. Zmiana ta ma znacznie ułatwić rozróżnienie poszczególnych grup produktów w miejscu zakupu, ale nie tylko. Nowe opakowania cechuje większa funkcjonalność – informacje dla wykonawcy są opisane wyraźną czcionką oraz opatrzone łatwymi do zrozumienia piktogramami. Proste do odczytania piktogramy od razu wskazują ilość wody potrzebnej do rozrobienia produktu oraz informacje o dopuszczalnej grubości warstwy i zużyciu w zastosowaniach standardowych.
Dodatkowo, w dwóch miejscach na opakowaniu umieszczono kod QR, który po zeskanowaniu prowadzi bezpośrednio na stronę producenta, na której można odnaleźć informacje na temat danego produktu w wybranym języku.
Projektanci opakowań zastosowali również funkcjonalne otwieranie worków, co zapewnia szybkie, a przede wszystkim czyste rozpoczęcie pracy z danym produktem. Czerwona linia umieszczona na worku wskazuje miejsce perforacji i element, który należy oderwać. Otwieranie odbywa się w sposób szybki i łatwy, jednocześnie niepowodujący rozsypania produktu.
Jak informują przedstawiciele firmy, każde nowe rozwiązanie powstało z myślą o wykonawcach. Zmiany są na pozór niewielkie, jednak mogą mieć ogromne znaczenie dla wygody montażystów.
Data dodania: 19.05.2022