Firma Black Red White, producent i dystrybutor mebli oraz produktów do aranżacji wnętrz, otrzymała wyróżnienie Superbrands Created in Poland 2013 w kategorii wyposażenie domu. Plebiscyt rozegrał się po raz pierwszy w Polsce, na świecie funkcjonuje już w 87 krajach.
Tytuł Superbrands Created in Poland zdobyły firmy, które w badaniu konsumenckim on-line, przeprowadzonym na próbie 15 tys. osób, zostały wysoko ocenione pod względem popularności i częstotliwości polecania. Wysoka nota Black Red White świadczy o tym, że marka jest lubiana i ceniona przez konsumentów .
– Wyróżnienie Superbrands Created in Poland w kategorii wyposażenie domu jest dla Black Red White niezwykle cenne ze względu na międzynarodową rangę konkursu. Tytuł ten jest dla nas tym bardziej ważny, ponieważ o jego przyznaniu decydowało wymagające jury – nasi Klienci. Cieszymy się, że po raz kolejny marka Black Red White zastała doceniona – komentuje Mariusz Serafin, dyrektor ds. Marketingu i Aranżacji Black Red White SA.
Konkurs Superbrands Created in Poland odbywał się po raz pierwszy w Polsce. Jego organizatorem jest The Superbrands Ltd., międzynarodowa organizacja działająca w 87 krajach. Plebiscyt odbywa się od siedemnastu lat, ma on na celu wyróżnić działy marketingu, które konsekwentnie budują siłę marki.
Data dodania: 07.02.2013