Firma Black Red White zdobył wyróżnienie w kategorii „Meble”. Nagroda ta przyznawana jest przez konsumentów za pośrednictwem redakcji Strefy Gospodarki – ogólnopolskiego dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Celem programu jest poprawa jakości i standardów obsługi konsumenckiej w Polsce.
– Prestiżowe 3. miejsce uzyskane w programie Konsumencki Lider Jakości 2012 jest dla Black Red White cennym wyróżnieniem, ponieważ oceny dokonali nasi Klienci. Cieszymy się, że oferta Black Red White oraz wysoka jakość obsługi zostały docenione przez konsumentów. Mamy nadzieję, że w kolejnych latach nie tylko utrzymamy, ale podniesiemy standardy obsługi, by zapewnić jak najwyższy serwis osobom robiącym zakupy w salonach Black Red White – powiedział Mariusz Serafin, dyrektor ds. Marketingu i Aranżacji Black Red White SA.
W 2011 roku Grupa Black Red White – największa polska grupa meblarska, producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz – otrzymała Certyfikat Polish Product w kategorii Firma Roku, a w 2009 roku przyznano jej godło „Jakość Obsługi 2008” w kategorii „Meble”.
Data dodania: 23.11.2012