5 kwietnia w Warszawie przyznano nagrody „Superbrands” dla najlepszych marek na polskim rynku. Barlinek otrzymał wyróżnienie w kategorii „Superbrands 2013 Created in Poland”. To już druga nagroda w historii tej marki w konkursie “Superbrands”.
„Superbrands Created in Poland” to nowa kategoria konkursu, wyróżniająca marki, które narodziły się w Polsce. Tytuł jest przyznawany w oparciu o badania konsumenckie prowadzone przez GFK Polonia na grupie 15 000 osób. Respodenci mieli za zadanie wskazać, które marki z polskim rodowodem znają i chętnie polecają.
– Przyznane marce wyróżnienie Superbrands 2013 Created in Poland świadczy o jej przynależności do elitarnego grona ulubionych polskich marek Polaków – mówi Monika Kowalewska, Project Director Superbrands Polska.
Nagrodę w imieniu firmy odebrała Renata Pawlonka-Telka, Dyrektor Marketingu Barlinek SA.
Data dodania: 09.04.2013