Wiodący polski producent płytek ceramicznych zaprezentował wiele nowości produktowych podczas wrześniowego festiwalu 100%Design w Londynie i targach CERSAIE w Bolonii.
Tegoroczną edycję odbywającego się podczas London Design Festiwal, 100% Design odwiedziło, w dniach 17-20 września, ponad 27 tysięcy architektów, projektantów wnętrz i wzornictwa użytkowego oraz przedstawicieli handlowych uznanych firm z całego świata. Po raz pierwszy w wydarzeniu wzięła udział Ceramik Paradyż, której ciekawie zaaranżowane stoisko przyciągało uwagę odwiedzających. Jego podłogę zdobiły białe płytki z kolekcji Thorno, ściany – płytki z kolekcji Tamoe, nawiązujące do stylu brytyjskiego. Główną atrakcję stanowiła Tablica Mendelejewa – duża plansza stworzona ze 111 płytek ceramicznych, a każdy z pierwiastków nawiązywał do określonej kolekcji firmy.
– 100% Design to jedno z największych i najbardziej dynamicznych wydarzeń dedykowanych designowi. Dlatego też projektując stoisko Ceramiki Paradyż postawiliśmy przede wszystkim na nowoczesną, minimalistyczną formę, która była tłem dla naszych różnorodnych produktów. Zaskakujący pomysł wystawienniczy, nawiązujący do brytyjskiej klasy szkolnej, idealnie sprawdził się na targach i zyskał duże uznanie wśród odwiedzających. Niestandardowe rozwiązania, innowacyjne technologie wytwarzania oraz odwaga w kreowaniu nowych trendów to nasze 100%, które pokazaliśmy w Londynie – mówi Adrian Synoradzki, Menadżer ds. Eksportu w Ceramice Paradyż.
Targi płytek ceramicznych i wyposażenia łazienek CERSAIE to największe tego typu wydarzenie międzynarodowe. Każdego roku przyciąga ponad 100 tysięcy zwiedzających. Tegoroczna edycja odbyła się w dniach 22-27 września i zgromadziła aż 942 wystawców z 38 krajów. Wśród nich – już po raz 13. – znalazła się Ceramika Paradyż. Szczególną uwagę zwiedzających przyciągało stoisko firmy o nazwie High Level Gallery, nawiązujące konstrukcją do najbardziej prestiżowych współczesnych galerii sztuki na świecie, na którym płytki ceramiczne Grupy Paradyż zostały wyeksponowane jak dzieła sztuki.
– Targi CERSAIE to wydarzenie, które ma moc wyznaczania trendów we wzornictwie. W tym roku mogliśmy między innymi podziwiać, jak rozwinął się trend nawiązujący do drewna i cementu. Nowością były inspiracje powierzchniami metalowymi, a wśród kolorów królowały szarości i rdzawy odcień brązu. Swoją kontynuację znalazła surowość betonu i styl vintage z początku XX wieku. Podczas targów zachwycały także kafle klinkierowe – ozdabiane drukiem cyfrowym czy dostępne w niestandardowym formacie heksagonu. Wiele tych świeżych inspiracji można już odnaleźć w najnowszych propozycjach Ceramiki Paradyż na 2014 i 2015 rok – komentuje Beata Dela, Menedżer Produktu w Grupie Paradyż.
Na CERSAIE swoją premierę miało ponad 30 kolekcji Ceramiki Paradyż. Wśród nich pozornie surowa Explorer, nowoczesna Tigua By My Way z dekoracjami nawiązującymi do tradycyjnej hiszpańsko-afrykańskiej majoliki, „dębowa” House, Adilio o unikatowych strukturach i czerpiąca z piękna kamieni naturalnych płytka Surazo
Data dodania: 21.10.2014