Według danych GUS 4,2 mln budynków , które zostały wybudowane przed rokiem 2000, są słabo lub w ogóle niezaizolowane. To w dużej mierze one odpowiedzialne są za problemy z powietrzem. Mimo że sezon grzewczy już dawno za nami, marka ISOVER organizuje kampanię społeczną „Lepiej bez smogu”.
Akcja ma na celu wsparcie założeń programu „Czyste Powietrze”. Jego zadaniem jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na sposób ocieplenia domów, mający ogromne znaczenie w procesie walki ze smogiem. Ambasadorami kampanii są sportowcy – skoczek narciarski Kamil Stoch, trenerka personalna Anka Dziedzic i żużlowiec Antonio Lindback.
W ramach akcji nakręcono z ich udziałem film, który w alegoryczny sposób przedstawia problem zanieczyszczenia powietrza w Polsce i pokazuje, jaki wpływ na ograniczenie niskiej emisji ma kompleksowa termodernizacja.
Twórcy kampanii stworzyli również platformę działającą pod adresem www.lepiejbezsmogu.pl, na której znajdują się najważniejsze informacje na temat programu „Czyste Powietrze” oraz porady na temat skutecznej termodernizacji.
ISOVER organizuje także konkurs, który ma dodatkowo zachęcić do działań na rzecz poprawy jakości powietrza. Zadaniem uczestników jest nakręcenie krótkiego filmu, pokazującego życie bez smogu w zdrowym i przyjaznym środowisku. Nagrania przyjmowane są do 15 września br.
Szczegóły kampanii i regulamin konkursu dostępny jest na stronie www.lepiejbezsmogu.pl
[KK]
Data dodania: 17.07.2019