27 października rozpocznie się Wielki Finał Akademii Mistrzów Sprzedaży – programu organizowanego przez firmę Baltic Wood™ dla autoryzowanych dystrybutorów marki.
Przez dwa dni uczestnicy akcji będą poszerzać swoją wiedzę na temat podłóg drewnianych. Harmonogram zajęć teoretycznych obejmuje instruktaż sprzedażowy prezentujący techniki sprzedaży, negocjacji, rozmowy z trudnym klientem – prowadzony przez Tomasza Krawczyka oraz wykład z zakresu parkieciarstwa i posadzek drewnianych – wygłoszony przez Aleksandra Kalinowskiego. Poruszone zostaną także kwestie norm konsumenckich.
– III Odsłona Akademii jest skierowana do osób, które uzyskały najlepsze wyniki w testach kończących wcześniejsze etapy szkolenia oraz wygenerowały największą sprzedaż produktów marki – podkreśla Dominika Chwastek z działu marketingu firmy. – Jednocześnie udział w ostatnim ze szkoleń jest ukoronowaniem całego cyklu oraz nagrodą za konsekwencję, wyniki i wytrwałość.
Jest to już trzecia odsłona programu. Poprzednia odsłona odbyła się w czerwcu pod hasłem „Ekspert w sprzedaży podłóg Baltic Wood”. Warsztaty obejmowały szkolenie z zakresu dobrych kontaktów z klientem oraz argumentów sprzedażowych. Pierwsze spotkanie miało miejsce w maju, w którym uczestnicy oprócz nabywania wiedzy teoretycznej, odwiedzili fabrykę organizatora w Jaśle.
Data dodania: 11.10.2011