Kronopol rozstrzygnął konkurs dla grafików, którego celem było stworzenie logotypu dla programu społecznej odpowiedzialności spółki z Żar. Zwycięzcą został Adam Wichniarek – zaprojektowane logo zostanie oficjalnym znakiem programu.
Konkurs został ogłoszony we wrześniu 2012 roku i trwał trzy miesiące. W tym czasie do organizatora wpłynęło blisko 180 projektów graficznych.
Zwycięski projekt Adama Wichniarka przedstawia latawiec jako symbol ekologii i działań społecznych. Pomiędzy ramionami latawca widnieje zarys ludzkiej postaci jako inicjatora wspomnianych działań. Kolorystyka logotypu podkreśla trzy płaszczyzny działania firmy: ekologię (kolor zielony), społeczeństwo (kolory czerwony i pomarańczowy) oraz dobroczynność (niebieski).
– Wybór najlepszego logotypu nie był łatwy. W ramach konkursu pojawiło się wiele kreatywnych i ciekawych projektów. Szukaliśmy propozycji, która nawiąże do wszystkich inicjatyw podejmowanych przez spółkę Kronopol w ramach programu społecznej odpowiedzialności biznesu „Kronoland”. Działamy bardzo szeroko i różnorodnie, angażując się w wiele akcji społecznych. Uważamy, że projekt logotypu wykorzystującego motyw latawca i ludzkiej postaci najlepiej oddaje nasze intencje, filozofię i spektrum działania. Jeszcze raz dziękuję wszystkim uczestnikom konkursu za podjęcie naszego wyzwania i gratuluję zwycięzcy – komentuje Jarosław Masina, kierownik działu marketingu firmy Kronopol i koordynator konkursu.
Data dodania: 04.01.2013