DDD Dobre Dla Domu wprowadza nowy koncept współpracy, który adresowany jest do właścicieli firm montażowych, właścicieli firm lokalnych, niezrzeszonych sklepów, a także osób bezrobotnych, które posiadają doświadczenie w branży.
Koncept ten zakłada współpracę trzech stron – partnera Podłogi i Drzwi, centrali oraz dotychczasowych franczyzobiorców sieci DDD Dobre Dla Domu, u których partnerzy będą się zaopatrywać w towar.
– Nowy format współpracy z DDD Dobre Dla Domu jest odpowiedzią na zainteresowanie lokalnych przedsiębiorców – mówi Marek Frątczak, szef działu ekspansji DDD Dobre Dla Domu. – Drobni przedsiębiorcy oferujący usługi montażowe mogą rozszerzyć dotychczasową działalność uzyskując dostęp do materiałów w cenach, których nie uzyskaliby jako samodzielni właściciele sklepów.
Większość kosztów związanych z otwarciem sklepu Podłogi i Drzwi – pod którą to marką będą występować partnerzy – pokrywa centrala DDD. Koszty ekspozytorów i wizualizacji zewnętrznej wyniosą około 12 tysięcy złotych. Inwestorami będą także franczyzobiorcy sieci, którzy pokryją koszty zakupu drzwi na ekspozycję – ok. 3 tysiące złotych.
Partner poniesie jedynie koszty związane z wynajmem lokalu, ewentualnym zatrudnieniem pracownika, transportem, adaptacją lokalu, zakupu drukarki fiskalnej i sprzętu. Minimalna powierzchnia lokalu, którym powinien dysponować partner wynosi 30 m2 (maksymalna 90 m2) – jak wylicza DDD koszty wynajmu i utrzymania trzydziestometrowego lokalu powinny wynosić około 8 tysięcy złotych.
Sieć DDD Dobre Dla Domu liczy obecnie 51 sklepów, z czego 39 franczyzowych. Sieć chce konkurować z marketami budowlanymi tworząc wyspecjalizowane sklepy, w których klient będzie mógł znaleźć szeroki wybór modeli drzwi, paneli i podłóg, a także liczyć na pełen zakres usług około sprzedażowych z montażem włącznie.
Data dodania: 26.11.2010