Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA została uhonorowana statuetką i certyfikatem PremiumBrand Giełda 2010. Wyróżnienie to otrzymują spółki giełdowe, które cieszą się wysoką reputacją wśród krajowych inwestorów instytucjonalnych.
Tytuł Spółki Wysokiej Reputacji 2010 został przyznany w oparciu o badania przeprowadzone na grupie przedstawicieli instytucjonalnych. Oceniano emitentów, których akcje są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W tym roku wyróżnienie zdobyło siedem spółek.
– Jesteśmy zaszczyceni, że znaleźliśmy się w tak zacnym gronie laureatów, a nasze starania i pomysł na strategię biznesową zostały zauważone i docenione. Wysoka reputacja, pozytywna ocena działalności Spółki, akceptacja kierunku rozwoju – to dla nas bardzo ważne wyznaczniki w prowadzeniu biznesu. Premium Brand 2010 to wielkie wyróżnienie, a jednocześnie doping do jeszcze większych wysiłków w przyszłości – mówi Witold Waśko, Wiceprezes FFiL Śnieżka SA
PremiumBrand przyznaje Nagrody Wysokiej Reputacji na podstawie badań trzem grupom podmiotów: markom, firmom i spółkom giełdowym.
Projekt składa się z dwóch elementów – badania wśród wymienionych grup oraz godła promocyjnego i pakietu laureata. Jego celem jest wspomaganie w działaniach promocyjnych marek, firm i spółek o wysokiej reputacji. Dzięki niemu podmioty mogą zdobywać niezależne referencje, ponadto otrzymują licencję na użytkowanie godła promocyjnego, które pozytywnie oddziałuje na ich wizerunek.
– Tytuł Premium BrandGiełda 2010 to dla nas wyznacznik, że obraliśmy właściwy kierunek strategii rozwoju firmy. Transparentność, kompetencja w zarządzaniu, rzetelność, to zasady, jakimi warto kierować się w prowadzeniu biznesu. Znalezienie się w tak szacownym gronie samo w sobie jest nagrodą. Jesteśmy zaszczyceni i dumni z faktu, że po raz kolejny nasze wysiłki skierowane na rozwój firmy, sposób prowadzenia biznesu, dbanie o satysfakcję, ale przede wszystkim o zaufanie naszych partnerów, spotkały się z tak pozytywną oceną ekspertów. Pragnę podkreślić, że dobra reputacja Śnieżki to szczególna wartość biznesowa, cenny atut i podstawa do profesjonalnego rozwoju Śnieżki – zaznacza Magdalena Olszewska, specjalista ds. PR FFiL Śnieżka SA
Data dodania: 12.10.2010