Firma PPG Deco Polska – właściciel marki Dekoral – już po raz jedenasty otrzymała Godło ogólnopolskiego Programu Certyfikującego „Firma Przyjazna Klientowi” przyznawane przez Fundację Obserwatorium Zarządzania.
„Firma Przyjazna Klientowi” to projekt wyróżniający przedsiębiorstwa charakteryzujące się wysoką jakością obsługi klienta. W niezależnym badaniu oceniany jest cały proces komunikacyjny i posprzedażowy pracowników z klientami firmy.
Zdaniem respondentów firma PPG Deco Polska zatrudnia kompetentnych pracowników, posiada jasną i przejrzystą ofertę produktów oraz sprawnie radzi sobie z rozwiązywaniem problemów.
– Jesteśmy dumni, że po raz jedenasty klienci są zadowoleni ze współpracy z markami: Dekoral, Dekoral Professional, Malfarb, Sigma, Domalux, Domalux Professional, Drewnochron, Bondex i Dekoral Gold. Jesteśmy świadomi tego, że praca z coraz bardziej wymagającym klientem to duże wyzwanie dla pracowników. Liczby mówią same za siebie – aż 90% ankietowanych deklaruje, że PPG Deco Polska przestrzega uczciwych zasad w kontaktach z klientami. Prawie ¾ osób stwierdza, że nasza firma kieruje się dobrem klienta. Dzięki tak satysfakcjonującej ocenie możemy cieszyć się dobrym wizerunkiem w oczach naszych klientów – mówi Jarosław Domowicz, Menedżer Akademii Technicznej PPG Deco.
Uroczysta gala wręczenia nagród „Firma Przyjazna Klientowi” odbyła się 17 listopada w campusie Digital Knowledge Village w Warszawie. Prestiżowe wyróżnienie odebrało 30 firm.
[PAK]
Data dodania: 14.12.2016