Firma Coniveo istnieje już dwie dekady. Powstała w kwietniu 1995 roku i przez ten czas sukcesywnie rozwijała się, aby stać się jednym z ważniejszych przedsiębiorstw w branży wykładzinowej.
Wieloletnia droga do sukcesu
Początkowe lata działalności były nastawione na wyłączną instalację wykładzin. Warto wspomnieć, że w 1995 roku Coniveo zatrudniało jedynie trzy osoby. Ciągła wizja rozwoju i dążenie do wyznaczonych celów pozwoliło firmie zatrudnić o wiele więcej osób, rozszerzyć działalność na dystrybucję markowych pokryć podłogowych, wykonać ponad 7 tysięcy realizacji oraz stworzyć sześć marek własnych: Workstep, Traper, Gripper, Rollmat, Tajima Corso, Home & Small Business.
– Początki naszej firmy sięgają lat dziewięćdziesiątych, kiedy rozkwitała w Polsce prywatna przedsiębiorczość. Z czasem rynek stał się bardziej wymagający. Aby utrzymać na nim pozycję, należało oferować nie tylko dobry produkt, lecz również wyróżniać się w zakresie poziomu obsługi klienta i znaleźć dla siebie odpowiednią specjalizację. Dla firmy Coniveo od początku działalności najważniejsza była jakość. O tym, że był to dobrze obrany kurs, świadczy grono naszych klientów, a wielu z nich wspólnie z nami świętowało nasze dwudzieste urodziny – mówi Tomasz Urbański, założyciel i prezes firmy Coniveo.
Zaufanie klientów
Wśród najbardziej prestiżowych realizacji firmy Coniveo można wymienić: wnętrza Narodowej Galerii Sztuki Zachęta, podłoże w Apartamentach Prezydenta RP w Pałacu Namiestnikowskim, Ministerstwie Spraw Zagranicznych, Sądzie Okręgowym w Warszawie czy Ambasadach Hiszpanii i Izraela w Polsce.
Ciągły rozwój
Duże zainteresowanie i większe zapotrzebowanie na materiały niezbędne do kolejnych realizacji wymagało poszerzenia powierzchni magazynowej. Obecnie wynosi ona 460 m2 i znajduje się w niej 35 tysięcy m2 wykładzin.
Z okazji 20-lecia firma zdecydowała się także na odświeżenie logo firmy, które pozostało utrzymane w tradycyjnej granatowej kolorystyce.
– Dojrzałe firmy muszą wnikliwie obserwować rynek i elastycznie dostosowywać się do jego wymagań. Dlatego też zdecydowaliśmy się na zmiany. Rozpoczynamy od odświeżenia identyfikacji wizualnej. Nie zamierzamy spoczywać na laurach i wkrótce będziemy przygotowywać się do kolejnych wyzwań – dodaje Tomasz Urbański.
Firma od 2011 r. należy do Polskiego Związku Pracodawców Prywatnych Handlu i Usług zrzeszonego w Konfederacji Lewiatan, natomiast od 2014 r. jest także członkiem Polskiego Stowarzyszenia Posadzkarzy.
Data dodania: 28.04.2015