Firma Coniveo istnieje już dwie dekady. Powstała w kwietniu 1995 roku i przez ten czas sukcesywnie rozwijała się, aby stać się jednym z ważniejszych przedsiębiorstw w branży wykładzinowej.

Wieloletnia droga do sukcesu

Początkowe lata działalności były nastawione na wyłączną instalację wykładzin. Warto wspomnieć, że w 1995 roku Coniveo zatrudniało jedynie trzy osoby. Ciągła wizja rozwoju i dążenie do wyznaczonych celów pozwoliło firmie zatrudnić o wiele więcej osób, rozszerzyć działalność na dystrybucję markowych pokryć podłogowych, wykonać ponad 7 tysięcy realizacji oraz stworzyć sześć marek własnych: Workstep, Traper, Gripper, Rollmat, Tajima Corso, Home & Small Business.

Zaufanie klientów

Wśród najbardziej prestiżowych realizacji firmy Coniveo można wymienić: wnętrza Narodowej Galerii Sztuki Zachęta, podłoże w Apartamentach Prezydenta RP w Pałacu Namiestnikowskim, Ministerstwie Spraw Zagranicznych, Sądzie Okręgowym w Warszawie czy Ambasadach Hiszpanii i Izraela w Polsce.

Ciągły rozwój

Duże zainteresowanie i większe zapotrzebowanie na materiały niezbędne do kolejnych realizacji wymagało poszerzenia powierzchni magazynowej. Obecnie wynosi ona 460 m2 i znajduje się w niej 35 tysięcy m2 wykładzin.

Z okazji 20-lecia firma zdecydowała się także na odświeżenie logo firmy, które pozostało utrzymane w tradycyjnej granatowej kolorystyce.

Firma od 2011 r. należy do Polskiego Związku Pracodawców Prywatnych Handlu i Usług zrzeszonego w Konfederacji Lewiatan, natomiast od 2014 r. jest także członkiem Polskiego Stowarzyszenia Posadzkarzy.

Data dodania: 28.04.2015