10 marca podczas uroczystej gali firma odebrała dwa dyplomy: „Jakość Roku 2010” oraz wyróżnienie specjalne – laur „Jakość Roku Złoto 2011”. Jurorzy docenili wdrażane przez producenta płytek ceramicznych standardy projakościowe.
Konkurs „Jakość Roku” jest organizowany przez wydawcę dodatku branżowego „Biznes Raport” w Dzienniku Gazecie Prawnej oraz Polskie Centrum Badań i Certyfikacji SA. Tytuł „Jakość Roku 2010” był przyznawany w czterech kategoriach: produkt, usługa, innowacja oraz ekologia. Ceramika Paradyż zgłosiła swoją kandydaturę do dwóch: produkt oraz ekologia.
– Sukces w konkursie traktujemy jako dopełnienie zadań założonych i zrealizowanych w ramach prowadzonej od lat polityki projakościowej. W celu zwiększenia jakości stale monitorujemy rynek i reagujemy na propozycje oraz potrzeby zgłaszane przez naszych klientów. Ponadto regularnie stosujemy okresową ocenę skuteczności i efektywności przyjętej polityki zarządzania. Dzięki licznym staraniom od lat udaje się nam zachować najwyższe standardy jakości – mówi Lucyna Badura, Dyrektor Systemów Jakości/Pełnomocnik Zarządu Grupy Paradyż ds. systemów zarządzania jakością.
– Od lat konsekwentnie dbamy o miano firmy innowacyjnej, stawiającej sobie poprzeczkę bardzo wysoko. Nagrody przyznane naszej firmie w tegorocznej edycji konkursu „JAKOŚĆ ROKU”, potwierdzają, że znajdujemy się we właściwym miejscu. Jednocześnie motywują do ciągłego poszukiwania i wdrażania coraz lepszych standardów produkcji i rozwiązań biznesowych w zakresie jakości – dodaje Piotr Tokarski, Prezes Zarządu Spółek Grupy Paradyż.
Wyróżnienie „Jakość Roku Złoto 2011” zostało w tym roku przyznane tylko dwóm przedsiębiorstwom.
Data dodania: 16.03.2011