We wrześniu wystartował konkurs KRONOLAND – projektu firmy Kronopol – adresowany do kreatywnych grafików amatorów. Celem konkursu jest opracowanie logotypu dla projektu KRONOLAND. Konkurs został przedłużony do 30 listopada 2012.
Znak słowno-graficzny KRONOLAND ma symbolizować wszystkie inicjatywy społeczne, dobroczynne i ekologiczne podejmowane przez Kronopol.
– Liczymy szczególnie na młodych, zdolnych grafików, którzy stawiają swoje pierwsze zawodowe kroki i chcieliby spróbować swoich sił na polu biznesowym. To może być dla nich punkt wyjścia do kariery zawodowej i ciekawy projekt do profesjonalnego portfolio – wyjaśnia Jarosław Masina, kierownik działu marketingu.
Aby wziąć udział w konkursie należy zapoznać się z regulaminem, wypełnić „Formularz zgłoszenia w konkursie” dostępny na stronie internetowej Kronopol, przygotować według specyfikacji pracę konkursową oraz przesłać ją na wskazany adres. Na zwycięzcę czeka nagroda pieniężna w wysokości 4500 zł brutto.
Program KRONOLAND obejmuje działania od charakterze ekologicznym, turystycznym, dobroczynnym i edukacyjnym.
Data dodania: 24.10.2012