Marka Paradyż zajęła 1. miejsce w kategorii płytki ceramiczne i 80. w zestawieniu generalnym w opublikowany na początku grudnia „Rankingu Najcenniejszych Marek” dziennika Rzeczpospolita. Tym sposobem firma poprawiła swoją pozycję o 13 miejsc w porównaniu do zeszłego roku.

Pod względem wartości marka Paradyż została wyceniona na 164,8 mln zł, co stanowi 21 proc. wzrost w porównaniu z 2011 rokiem – przy wartości 136,2 mln zł. Firma umocniła także swoją pozycję w zestawieniu pokazującym tzw. moc marki oraz wskaźnik prestiżu, który w przypadku Grupy Paradyż wyniósł 16,90 punktów w dwudziestostopniowej skali.

„Ranking Najcenniejszych Polskich Marek” został zorganizowany już po raz dziewiąty przez dziennik Rzeczpospolita. Rokrocznie zaszczytny tytuł przyznawany jest 330 najlepszym i najbardziej wartościowym polskim brandom z kilkunastu branż.

Data dodania: 02.01.2013