Marka Paradyż zajęła 1. miejsce w kategorii płytki ceramiczne i 80. w zestawieniu generalnym w opublikowany na początku grudnia „Rankingu Najcenniejszych Marek” dziennika Rzeczpospolita. Tym sposobem firma poprawiła swoją pozycję o 13 miejsc w porównaniu do zeszłego roku.
Pod względem wartości marka Paradyż została wyceniona na 164,8 mln zł, co stanowi 21 proc. wzrost w porównaniu z 2011 rokiem – przy wartości 136,2 mln zł. Firma umocniła także swoją pozycję w zestawieniu pokazującym tzw. moc marki oraz wskaźnik prestiżu, który w przypadku Grupy Paradyż wyniósł 16,90 punktów w dwudziestostopniowej skali.
– Wysoka pozycja marki Paradyż w rankingu dowodzi, że podejmowane przez Grupę Paradyż strategiczne decyzje przynoszą zamierzony skutek, jakim jest m.in. wzrost przychodów ze sprzedaży, na podstawie których wyliczana jest wartość marki do rankingu. Jest to dla nas bardzo dobra informacja, gdyż na sektor płytek ceramicznych znaczny wpływ ma cała branża budowlana, która znajduje się obecnie w fazie spowolnienia. Oczywiście nie zamierzamy spocząć na laurach i dalej konsekwentnie będziemy inwestować w naszą markę – podsumowuje Łukasz Kardas, Prezes Zarządu Spółek Grupy Paradyż.
„Ranking Najcenniejszych Polskich Marek” został zorganizowany już po raz dziewiąty przez dziennik Rzeczpospolita. Rokrocznie zaszczytny tytuł przyznawany jest 330 najlepszym i najbardziej wartościowym polskim brandom z kilkunastu branż.
Data dodania: 02.01.2013