Direct Floor – specjalistyczna sieć salonów z podłogami i drzwiami segmentu premium otworzyła kolejną lokalizację w Poznaniu. Jest to trzeci salon tego dystrybutora w stolicy Wielkopolski. Czwarty znajduje się we Wrocławiu.
Pierwszy salon Direct Floor powstał w 2009 roku w Poznaniu i od tego czasu firma sukcesywnie się rozwija. Aktualnie salony znajdują się w Poznaniu przy ul. Św. Michała 73, ul. Głogowskiej 261A oraz – w świeżo otwartej lokalizacji przy ulicy Obornickiej 337. Nowy salon znajduje się na terenie odrestaurowanej Galerii Obornicka337.
– Galeria Obornicka po gruntownej renowacji jaką przeszła w ubiegłym roku, stała się jednym z niewielu tak dobrze sprofilowanych na wnętrza miejsc w Poznaniu. Chcąc zapewnić naszym Klientom szybki dostęp do naszych produktów i usług od dawna rozważaliśmy pojawienie się z naszą marką w tej części miasta, więc nowa odsłona Obornickiej337 idealnie się w te plany wpisała – mówi Artur Hankiewicz, prezes zarządu direct pro sp. z o.o.
Unikatowe marki, profesjonalne usługi
W nowym salonie, podobnie jak w pozostałych lokalizacjach, osoby zainteresowane podłogami i drzwiami, znajdą różnorodne produkty, które łączy jedno – wysoka jakość. – Zanim podejmujemy się współpracy z producentem, gruntownie sprawdzamy jego produkty, wsłuchujemy się w opinie ekip montażowych oraz doradców technicznych, pod kątem designu rozmawiamy z architektami wnętrz. Wszystko po to, by zapewnić naszym Klientom produkty, które posłużą im latami, a nam pewność, że gdy będą urządzać kolejne mieszkania czy domy – wrócą do nas – wyjaśnia Artur Hankiewicz.
Direct Floor oferuje podłogi drewniane, panele laminowane oraz winylowe, a także drzwi. Wszystkie produkty dostępne są z profesjonalnym montażem – firma dysponuje kilkoma ekipami parkieciarskimi oraz montażowymi.
W ofercie salonów znajdują się tacy producenci podłóg drewnianych jak austriacki Scheucher Parkett, wyróżniający się idealną geometrią desek, innowacyjnym matowym wykończeniem czy specjalistycznymi wersjami produktów, jak podłogi drewniane na ogrzewanie podłogowe o niższym o 40% oporze cieplnym, w porównaniu do standardowych desek warstwowych. Na uwagę zasługują także czeskie ESCO, którego podłogi mają unikatowy naturalny charakter, a mnogość wybarwień pozwala na zaaranżowanie każdego wnętrza oraz rodzimi producenci, sprawdzeni na tysiącach metrów kwadratowych – Parkiety Walczak, Mat-Tar czy Polish Floor.
W salonach Direct Floor znajduje się także pełna oferta paneli laminowanych i winylowych marki Quick-Step – wraz z akcesoriami idealnie dopasowanymi pod kolor podłóg. Nie brakuje wyjątkowych produktów – takich jak paneli laminowanych czy winylowych w formacie jodełki klasycznej marek Weninger czy Arbiton.
Niejako naturalnym uzupełnieniem podłóg są drzwi, dlatego i jest spory wybór w ofercie Direct Floor. Moric, Jagdor, Entra/Asilo, Eclisse to marki wyróżniające się jakością wykonania i możliwościami – np. wykonania nietypowych rozmiarów skrzydeł czy malowania na dowolny kolor z palety RAL.
Direct Floor Obornicka – duży parking, dłuższe godziny otwarcia
Salon na ulicy Obornickiej 337 w Poznaniu mieści się w odnowionej galerii wnętrzarskiej. Dzięki temu dłuższe są godziny otwarcia tego lokalu – od poniedziałku do soboty można go odwiedzić od 10 do 20, a także w niedziele handlowe do 16.
Przed galerią znajduje się duży, oświetlony parking na kilkadziesiąt aut. – Naszego salonu nie sposób nie zauważyć – znajdujemy się vis a vis wejścia – mówi Adam Kłysz, kierownik salonu Direct Floor Obornicka. – Na prawie 200 metrach kwadratowych prezentujemy różnorodne podłogi – wszystkie wzorniki można wypożyczyć, by spokojnie podjąć decyzję odnośnie wyglądu podłogi. Na naszej ekspozycji znajduje się także 17 par drzwi – od bardziej standardowych przez lustrzane, ukryte, z panelami podwyższającymi.
Huczne otwarcie zwiastunem przyszłego sukcesu
13 maja odbyła się impreza z okazji otwarcia nowej lokalizacji. – Tego wieczoru nasz nowy salon odwiedziło ponad 100 gości, z czego znakomitą większość stanowili architekci wnętrz, z którymi łączą nas lata dobrej współpracy. Świetnie było się spotkać po długim okresie pandemicznych obostrzeń i w luźniejszej atmosferze porozmawiać o ciekawostkach ze świata designu – podkreśla Artur Hankiewicz.
Data dodania: 27.05.2022