Pod koniec maja w Warszawie przedstawiciele najsilniejszych polskich marek odebrali statuetki Superbrands. Jednym z laureatów była firma Barlinek.
The Superbrands Ltd. nagradza marki, które wypracowały najmocniejszą pozycję w swojej branży. Tegoroczni laureaci zostali wyłonieni głosami członków Rady Marek – polskich ekspertów w dziedzinie brandingu, marketingu i reklamy oraz grupy 2700 osób, które wzięły udział w badaniu konsumenckim.
– Barlinek S.A. jest laureatem wielu wspaniałych nagród, przyznawanych przez konsumentów, niezależnych ekspertów oraz media – uważa Marek Janke, Członek Zarządu oraz Dyrektor Handlowy Barlinek S.A. – Statuetka Superbrands to bardzo cenne trofeum dla marki Barlinek, przyznane przez niezwykle kompetentne grono ekspertów. Cieszy mnie ogromnie zaufanie konsumentów, którzy postrzegają Barlinek jako producenta nowoczesnych i naturalnych wyrobów najwyższej jakości.
Przy ocenie brano pod uwagę m.in. kryteria takie jak: rozpoznawalność marki, jej wizerunek, konkurencyjność, wyjątkowe korzyści które oferuje oraz relacje z klientami.
Data dodania: 04.06.2012