W Hanowerze zakończyły się targi DOMOTEX 2019. Około 1400 wystawców z ponad 60 krajów po raz kolejny zaprezentowało swoje produkty i potwierdziło wysoką rangę wydarzenia.
Można już mówić o kolejnym sukcesie targów DOMOTEX, które mogą poszczycić się nie tylko wysoką frekwencją wystawców, ale i odwiedzających. Wśród nich nie brakowało specjalistów z branży handlu hurtowego i detalicznego oraz architektów i projektantów wnętrz. Podczas tegorocznych targów odnotowano wzrost sprzedanej powierzchni wystawienniczej.
– Producenci i klienci, jak również partnerzy, architekci i projektanci z całego świata spotykają się na targach DOMOTEX w celu nawiązania nowych kontaktów handlowych i możliwości współpracy, które wcześniej nie były możliwe – mówi Sonia Wedell-Castellano, nowa globalna dyrektor DOMOTEX.
Uczestnicy targów wyrazili zadowolenie z ich przebiegu, wskazując na ich międzynarodowy charakter i ogromne możliwości dotarcia do klientów z całego świata.
Jak wskazuje Alex Hosseini, dyrektor generalny Dallas Rugs w Kolorado – DOMOTEX to idealna okazja do odkrycia najnowszych trendów, które prawdopodobnie pojawią się w amerykańskich kanałach sprzedaży detalicznej w ciągu następnego roku lub dwóch lat.
Wystawcom i gościom szczególnie spodobały się prezentacje w ramach Framing Trends, inspirowane hasłem przewodnim targów – CREATE’N’CONNECT, który zwracało uwagę na cyfryzację i kreatywną łączność w projektowaniu podłóg. Po raz kolejny Framing Trends okazał się głównym miejscem debat i rozmów, a jednocześnie skutecznym pomysłem na ożywienie dialogu biznesowego między uczestnikami.
Szczegóły związane z przebiegiem wydarzenia znajdują się na stronie: https://www.domotex.de
[KK]
Data dodania: 07.02.2019