Wizualne DNA to nowy projekt Grupy Paradyż, który ma na celu wspierać komunikację marki My Way na Facebooku. Uczestnicy zabawy mogą poznać swój pięciocyfrowy „kod DNA” oraz wziąć udział w konkursie.
Uczestnik zabawy wybiera najbardziej pasujące do niego elementy w pięciu kategoriach: miasta, kamienie szlachetne, kolory, moda i meble stylowe. Wynik w postaci pięciocyfrowego kodu można porównywać z rezultatami znajomych oraz innych uczestników tego testu.
Chętni będą mogli także wziąć udział w części konkursowej, w której trzeba w dwustu znakach odpowiedzieć na pytanie: „Co Cię najlepiej wyraża?” i dołączyć zdjęcie, które ilustruje tę wypowiedź. Autorzy najlepszych odpowiedzi będą mogli wygrać m.in. płytki ceramiczne z kolekcji My Way Paradyż Group o wartości 10 000 złotych, iPada oraz książki Taschen.
Konkurs startuje już 7 czerwca.
Data dodania: 06.06.2011