24. edycja największych targów Europy wschodniej poświęconych sekcji budownictwa, a także architektom i projektantom przyniosła wiele korzyści. Rozmawialiśmy z kilkunastoma największymi wystawcami z branży podłogowej o wrażeniach po tegorocznych targach.

Łącznie podczas targów swoją ofertę zaprezentowało ponad 1000 wystawców z 33 krajów z całego świata. BUDMĘ odwiedziło ponad 50 000 zwiedzających. Taka liczba – zarówno zainteresowanych tematyką, jak i potencjalnych inwestorów – przekładała się na zainteresowanie produktami z branży podłogowej.

Różne cele

Każda firma określa własne cele uczestnictwa w targach. Niektóre z nich skupiają się np. na dotarciu do architektów, którzy odwiedzają takie imprezy w celu poszerzenia wiedzy i nawiązania współpracy.

Świeża krew

Oprócz firm, które od wielu lat działają w branży podłogowej i są stałymi wystawcami BUDMY można było znaleźć firmy, które dopiero rozpoczynają swoją działalność w tej dziedzinie. Jedną z nich jest firma Falquon, która w swojej ofercie ma panele podłogowe na wysoki połysk.

Idzie ku lepszemu

Powstawanie nowych firm, a także dystrybucja nowych produktów i inwestycje w rozwój firm to znak, że branża budowlana wychodzi na prostą.

Prognoza na lepsze czasy spowodowana jest wzrostem zainteresowania poszczególnymi produktami wśród konsumentów. Coraz więcej osób nie kieruje się tylko i wyłącznie najniższą ceną, ale chce aby w ich domach znajdowały się produkty najwyższej jakości.

Data dodania: 21.04.2015