Zmiany organizacyjne są nieoderwalnie związane z istnieniem każdego przedsiębiorstwa. Wraz z początkiem roku na czele struktury handlowej marki UZIN stanął Bartosz Grygorowicz, związany z firmą od prawie początku jej działalności w kraju. By zwiększyć efektywność obsługi klientów obchodząca w tym roku 20-lecie istnienia firma UZIN Polska, będąca częścią niemieckiego koncernu UZIN Utz AG,  rozdziela także stanowiska doradców handlowych i technicznych.

Na polskim rynku funkcjonuje obecnie sześć marek: sprawdzona chemia do montażu i eksploatacji podłóg UZIN, lakiery i oleje do wykańczania podłóg drewnianych PALLMANN, środki do profesjonalnego czyszczenia, pielęgnacji i zabezpieczania wszystkich rodzajów podłóg marki RZ, kleje do montażu płytek ceramicznych i kamienia codex, narzędzia i maszyny do instalatorów podłóg WOLFF oraz designerskie posadzki żywicze Arturo Flooring. Zmiany dotyczą czterech głównych marek, stanowiących trzon produktowy firmy.

W ramach nowej struktury pionu handlowego wyróżniono cztery obszary: Polskę centralą i wschodnią, obszary działania Katarzyny Czuboni i Urszuli Krukowskiej, Polskę południową objętą przez Waldemara Ryżaka, Stanisława Gawliczaka i Piotra Kazimierczaka, Polskę północną – obsługiwaną przez Mirosława Różańskiego i Jarosława Wojniusza oraz Polskę zachodnią, którą obejmują Irena Piwowarczyk i Weronika Multan.

Podzielono także obszary działań doradców technicznych. Polskę zachodnią objął Maciej Załęski, a wschodnią Adam Wiśniewski.

Dariusz Turski, manager marki PALLMANN jest nadal odpowiedzialny za całokształt działań na jej rzecz. Do zespołu dołączył natomiast Hubert Lipiński – doradca handlowy. Doradcą technicznym marki jest Waldemar Dybiec.

Za rozwój marki RZ odpowiada w dalszym ciągu Marek Nowakowski, natomiast marki WOLFF – Bogusław Koczorowski.

[AW]

Data dodania: 15.02.2016