Zmiany organizacyjne są nieoderwalnie związane z istnieniem każdego przedsiębiorstwa. Wraz z początkiem roku na czele struktury handlowej marki UZIN stanął Bartosz Grygorowicz, związany z firmą od prawie początku jej działalności w kraju. By zwiększyć efektywność obsługi klientów obchodząca w tym roku 20-lecie istnienia firma UZIN Polska, będąca częścią niemieckiego koncernu UZIN Utz AG, rozdziela także stanowiska doradców handlowych i technicznych.
– Zmiany w naszej organizacji, choć mają charakter wewnętrzny, są nakierowane na zwiększenie komfortu naszych kontrahentów. Jasny i wyraźny podział kompetencji, ściślejsze związanie z regionami to podejście dostosowane do dzisiejszych realiów rynkowych – mówi Bartosz Grygorowicz, dyrektor handlowy marki UZIN.
Na polskim rynku funkcjonuje obecnie sześć marek: sprawdzona chemia do montażu i eksploatacji podłóg UZIN, lakiery i oleje do wykańczania podłóg drewnianych PALLMANN, środki do profesjonalnego czyszczenia, pielęgnacji i zabezpieczania wszystkich rodzajów podłóg marki RZ, kleje do montażu płytek ceramicznych i kamienia codex, narzędzia i maszyny do instalatorów podłóg WOLFF oraz designerskie posadzki żywicze Arturo Flooring. Zmiany dotyczą czterech głównych marek, stanowiących trzon produktowy firmy.
– W naszej branży dość popularne jest łącznie funkcji handlowych z doradztwem technicznym. Uznaliśmy, że czas odejść od tego modelu. Pomimo pracy z tymi samymi produktami, handlowcy i technicy mają inne kompetencje, a nam zależy na wysokiej specjalizacji – zauważa Bartosz Grygorowicz.
W ramach nowej struktury pionu handlowego wyróżniono cztery obszary: Polskę centralą i wschodnią, obszary działania Katarzyny Czuboni i Urszuli Krukowskiej, Polskę południową objętą przez Waldemara Ryżaka, Stanisława Gawliczaka i Piotra Kazimierczaka, Polskę północną – obsługiwaną przez Mirosława Różańskiego i Jarosława Wojniusza oraz Polskę zachodnią, którą obejmują Irena Piwowarczyk i Weronika Multan.
Podzielono także obszary działań doradców technicznych. Polskę zachodnią objął Maciej Załęski, a wschodnią Adam Wiśniewski.
Dariusz Turski, manager marki PALLMANN jest nadal odpowiedzialny za całokształt działań na jej rzecz. Do zespołu dołączył natomiast Hubert Lipiński – doradca handlowy. Doradcą technicznym marki jest Waldemar Dybiec.
Za rozwój marki RZ odpowiada w dalszym ciągu Marek Nowakowski, natomiast marki WOLFF – Bogusław Koczorowski.
[AW]
Data dodania: 15.02.2016